Mannerheim-museo 2. / 28.4.2023

OLARIN KANSALLISET SENIORIT – toinen retki Mannerheim-museoon perjantaina 28.4.2023

Vierailu erittäin mielenkiintoiseen Mannerheim-museoon 31.3. herätti niin suurta kiinnostusta, etteivät kaikki retkelle halukkaat päässeet mukaan museon asettamista rajoituksista johtuen.

Tästä syystä OKAS tekee toisen päiväretken kyseiseen museoon perjantaina 28.4.2023 klo 13:00 – 14:00. Museoon tutustuminen tapahtuu oppaan johdolla. Matka tehdään taas julkisilla liikennevälineillä (metro, raitiovaunu). Museovierailun hinta (sisältäen opastuksen on 10 €. Museokortilla pääsy ilmainen.

Ilmoittautumiset 21.4.2023 klo 21:00 mennessä retkelle puhelimen Jäsenkortti-applikaatiolla, tai tietokoneella kotisivuiltamme (Olari.senioriyhdistys.fi/Tapahtumat), tai Jukalle sähköpostilla (jukkatsalo@gmail.com) tai puhelimella (040 546 1392).

Mannerheim-museon tehtäviin kuuluu ainutlaatuisen ihmiskohtalon ja fyysisen miljöön vaiheiden esilletuomisen lisäksi yleisesti suomalaisen yhteiskunnan vaiheista kertominen. Museossa kiinnitetään huomiota kokoavaan isänmaallisuuteen ja samalla monikulttuuri-suuden ja monikielisyyden edistämiseen.