PAR-3 leikkimielinen kisa Peuramaalla 22.10.2019

Heikki Halkosen terveiset:

Tiistaina 23.10.2019 aurinko paistoi ja oli sopivan lämmin sää kauden päättäjäiskisassa. Paikalle saapui kuusi golfaria ja kiersimme 9-reikäisen par-3 radan kahteen kertaan. Väylällä 1 griinille pysähtynyt pallo vähensi lyöntejä yhdellä.  Marja Viinikka onnistui ainoana jäämään pallon griinille. Väylällä 2 peli piti hoitaa yhdellä mailalla kuppiin asti. Ei ollut ihan helppoa.  Väylä 4 pelattiin putterilla ja sehän oli varsin mielenkiintoista.  Kun hyvä osuma tuli niin pallon sai jopa griibunkkeriin. Väylä  9 pelattiin reikäisellä harjoituspallolla ja sehän vaati yllättävän monta lyöntiä ennenkuin pääsi griinille.   Sitten putattiin n. viiden metrin päästä viisi palloa.  Kukaan ei onnistunut upottamaan pallojaan.  Lopuksi oli pitch lyönnit viidellä pallolla n. 15 metrin matkalta.  Kisan voitti Pentti Walkama.
 Pelien päätteeksi menimme lounaalle ja laskimme tulokset.  Voittajiksi tuloksella 83 lyöntiä tulivat Pentti Walkama ja Erkki Liinanto.
 Kiitokset mukavasti sujuneesta pelikaudesta kaikille kauden aikana kisoihin ja matkoihin osallistuneille pelaajille.