Teatterit ja konsertit 2024

OKASissa toimii tänä vuonna Retket ja kulttuuri -tiimi, jossa ovat mukana Ursula Högström, Lea Kokkonen, Hannele Hankala-Rämä ja Jukka Salo.

Tulossa keväällä 2024:
- 9.3. Helsingin kaupunginteatterin Arena-näyttämö:
forever young
- 2.4. Tampereen teatteri: PIAF

Forever young

Kuvaus: Eletään tulevaisuutta, muutama vuosikymmen nykypäivästä eteenpäin. Arena-näyttämö on muutettu vanhainkodiksi, jossa Kaupunginteatterin näyttelijät viettävät päiviään tiukan hoitajan tarkkailussa. Mutta kun hoitajan silmä välttää, heräävät harmaat ramppipantterit henkiin. Ihanaa olla koko porukalla yhdessä, ja muistella menneitä! Ja heillä on mitä muistella, sillä kukin on jo 90-vuotispäivänsä viettänyt.

Jos muisti ei aina toimikaan eikä jalka nouse kuten 2000-luvun alkuvuosikymmeninä suuren näyttämön musikaaleissa, niin lauluääntä ei ajan hammas ole nakertanut! Ja lauluja riittää – aina 1960-luvulta asti, kaikki vuosikymmenten parhaat hitit!

Ilmoittautumiset ja maksut (46 €/hlö) 5.2. klo 12:00 mennessä Jäsenkorttiapplikaatiolla, OKAS:n verkkosivujen kautta (olari.senioriyhdistys.fi/tapahtumat) tai Jukka Salolle (jukkatsalo@gmail.com).
Maksut tilille FI43 1475 3255 9690 30 (Jukka Salo).

Tampereen teatteri: Piaf

Lisätietoja antaa: Hannele Hankala-Rämä, hannele.hankalarama@gmail.com, 040 715 8052
Kuvaus: Valovoimaisen Edith Piafin elämäntarina kulkee 1930-luvulta alkaen katulaulajasta
aikansa supertähdeksi ja lopulta maailmanlaajuiseksi, ikoniseksi laulajaksi. Tuo
poikkeuksellinen elämä ei kuitenkaan päästä Piafia helpolla. Menestyksen hinta on kova,
ja Piaf kadottaa niin itsensä kuin parhaat ystävänsäkin. Näytelmä on kunnianosoitus
Edith Piafin elämänvoimalle ja tunteellisille lauluille.

Päänäyttämöllä herää henkiin upea menneen ajan Pariisi: seksikäs ja eloisa, hellä ja julma, ja unelmia täynnä. Piaf viekoittelee mukaan katuojien ja luksuselämän sinfoniaan, elämää suurempaan elämään.

Kyytien järjestely omatoimisesti (juna, oma auto)

Teatterilipun hinta 44 €/hlö maksettava tilille FI43 1475 3255 9690 30 (Jukka Salo) 23.2. mennessä.

Ilmoittautuminen päättyy: 23.2.2024, 16.00

Päivitetty 4.2.2024/EK