Laskiaistapahtuma Puolarmaarissa 21.2.2023

Tänä vuonna laskiaissunnuntaita vietetään 19.2. ja laskiaistiistaita 21.2. Laskiaisena hyvästellään talven pimein aika ja aletaan odottaa valoisaa kevättä. Suomalaisiin laskiaisperinteisiin kuuluvat hauskanpito, herkuttelu ja ulkona reippailu.

Olarin kansallisten senioreiden laskiaistapahtuma järjestetään laskiaistiistaina 21.2. klo 13:00 alkaen Puolarmaarin ulkoilukeskuksessa. Sinne voi tulla kävellen, omalla autolla tai bussilla nro 531 Olarin keskustasta (lähin bussipysäkki on entisen Puolarmetsän sairaalan kohdalla oleva pysäkki).
Aloitamme tapahtuman yhteisellä kävelyretkellä ulkoilukeskuksen maastossa, jonka jälkeen nautimme kahvit ja pullat Cafe Puolarmaarin tiloissa. Tarjolla on lisäksi ulkoillualueen grillissä paistetut makkarat, jos sää sallii grilliin käytön. Nämä tarjoilut maksaa yhdistyksemme.

Ilmoittautumiset sunnuntai-iltaan 19.2. klo 18.00 mennessä joko tietokoneella yhdistyksemme kotisivujen kautta (https://olari.senioriyhdistys.fi/tapahtumat/), puhelimen Jäsenkorttiapplikaatiolla tai sähköpostilla Marja-Leena Widstenille (marjalwidsten@gmail.com).V