Kokoontumispaikkamme on ravintola Pirttihirmu Isossa Omenassa.

*Täällä on
Yhdistyksen tapahtumakalenteri, jossa ovat kaikki keskiviikon jäsentilaisuudet sekä muutkin tapahtumat. Siellä voi hyvin helposti ilmoittautua etukäteen. Ilmoittautuminen on ehdottoman tärkeää ja se tulee tehdä viimeistään edeltävänä sunnuntaina..

Iloisiin näkemiin vuonna 2024.

Päivitetty 3.1.2024/EK

Yhdistyksen tapahtumakalenteri

HUOMAA seuraava asia.
Kaikkiin jäsentilaisuuksiin tulee ilmoittautua ennakkoon, keskiviikon tilaisuuksiin viimeistään edeltävänä sunnuntaina. Myöhemmin tehdyt ilmoittautumiset eivät rekisteröidy.
Kaksi ensimmäistä vaihtoehtoa ovat helpoimmat ja myös  suositeltavat
1. Yhdistyksen tapahtumakalenteri .
2. Jäsenkorttiaplikaatio (sähköinen jäsenkortti kännykässä)
(3. Riitta Salvén, ri.salven@gmail.com  050 358 9405)
Ilmoittautuminen ajoissa (maanantaina) on tärkeää, jotta kaikki saavat istumapaikan ja tarjoilut riittävät kaikille!

Asioiden sujuvoittamiseksi ilmoittaudu mieluimmin tapahtumakalenterin tai jäsenkorttiapplikaation kautta.

Tarjoilut tilataan etukäteisilmoitusten mukaan.
Ilmoita myös mahdolliset allergiat etukäteen Riitalle.
Jos et ilmoittautumisesta huolimatta pääse paikalle, niin ilmoita myös peruutus ajoissa.
Osallistumismaksu maksu (sis. tilavuokran, esiintyjän palkkion sekä kahvin ja pullan) on 4 € ja se kerätään kaikilta ilmoittautuneilta ennen tilaisuuden alkua.
Maksaa voi kortilla, jossa on lähimaksuominaisuus tai käteisellä tasarahalla.

Ateneumin retkellä 6.2.2024

Päivitys 6.3.2024/EK