Yhteystiedot

*Tervetuloa mukaan toimintaamme. Ota rohkeasti yhteyttä hallituksen jäseniin, jos tarvitset lisätietoa. Jäsenasioissa saat lisätietoa seuraavilta hallituksen jäseniltä:
-Soili Männikkö, joka on jäsensihteeri eli hän hoitaa kaikki jäsenasiat (soili.mannikko@gmail.com,
040 566 3395),
-Anneli Pohjanhovi on yhdyshenkilö ei-sähköpostillisille jäsenille (anneli.pohjanhovi@kolumbus.fi, 040 514 1800)
-Jäseneksi voit liittyä suoraan etusivulla kohdassa
"Liity jäseneksi".
- Voit myös soittaa Soili Männikölle tai lähettää hänelle viestin liittymisestä.

Jäsenmaksu koko vuodelle on 30 euroa, kuitenkin 85-vuotialta ja sitä vanhemmilta 20 euroa,  sisältäen kuusi kertaa vuodessa ilmestyvän Patina-lehden.
Tukijäsenmaksu on 100 € vuonna 2024.

Jos haluat antaa palautetta tai tehdä ehdotuksia yhdistykselle, niin se onnistuu osoitteessa: olarin.seniorit@gmail.com

Ravintola Pirttihirmu IsoOmenassa

Päivitys 3.1.2024/EK