Ruskakävely 1.10.2021

Olarin kansallisten senioreiden Ruska-kävely perjantaina 1.10. klo 13:00 alkaen Puolarmaarin ulkoilukeskuksessa.

Syksyinen ruska maalaa luonnon upealla väripaletilla. Näin se ikään kuin kruunaa taakse jääneen ihanan kesän päästämällä upeimmat värinsä valloilleen. Ruska-aika on myös hyvä ajankohta lähteä retkille ja uusille vaellusreiteille.

*Olarin kansalliset seniorit järjestää ruska-kävelyn perjantaina 1.10.2021 klo 13:00 alkaen Puolarmaarin ulkoilukeskuksessa. Sinne voi tulla kävellen, omalla autolla tai bussilla nro 531 Olarin keskustasta (lähin bussipysäkki on entisen Puolarmetsän sairaalan kohdalla oleva pysäkki). Aloitamme tapahtuman yhteisellä kävelyretkellä ulkoilukeskuksen maastossa luonnon syksyisistä väreistä nauttien.

*Retken jälkeen nautimme kahvit ja pullat Puolarmaarin kahvilan terassilla. Nämä tarjoilut maksaa yhdistyksemme.

*Ilmoittautumiset tiistai-iltaan 28.9. klo 18.00 mennessä joko tietokoneella yhdistyksemme kotisivujen kautta (https://olari.senioriyhdistys.fi/tapahtumat/ ), puhelimen Jäsenkorttiapplikaatiolla tai sähköpostilla tai puhelimella Jukka Salolle (jukkatsalo@gmail.com , p. 040 546 1392).

Iloisiin tapaamisiin.

Päivitetty 29.9.2021/EK