Georg Ots 100 - Oopperagaala Tallinnassa 20.-21.3.2020

GEORG OTS 100 -OOPPERAGAALA -MATKA TALLINNAAN 20.3-21.3.2020

Arvostetun laulajan Georg Otsin syntymästä tulee 2020 kuluneeksi 100 vuotta. Merkkivuotta juhlistetaan Tallinnan Estonia-teatterissa Georg Ots 100 -oopperagaalan merkeissä.

Ots oli Neuvostoliitossa kaikkien oopperatalojen suosikkiesiintyjä, ja hän esiintyi paljon etenkin Moskovan Bolshoi-teatterissa.  Ots oli myös tunnettu konserttilaulaja, ja hänen ohjelmistoonsa kuului mm. Schubertin, Musorgskin ja Tshaikovskin sävellyksiä. Estonia-teatterin solistina hän aloitti vuonna 1945.

Matka agentit, joka on vastuullinen matkanjärjestäjä, on varannut OKAS:in jäsenille 20 paikkaa Estonia-teatterissa järjestettävään oopperagaalaan 20.3.2020. Matkan hinta on 160 € /hlö jaetussa kahden hengen huoneessa. Yksin matkustavan on maksettava yhden hengen huonelisä, joka on 40 €. Ennakkomaksu 75 € on suoritettava 30.11. mennessä. Hintaan sisältyy:

* laivamatkat Helsinki-Tallinna-Helsinki Viking XPRS:llä kansipaikalla

* kuljetukset satama - hotelli - satama

* majoitus jaetussa kahden hengen standard-luokan huoneessa 1 vrk

* hotelliaamiainen

* permantolippu gaalaan

Ilmoittautumiset matkalle on tehtävä sähköpostilla suoraan matkanjärjestäjälle osoitteeseen mervi.aho@matka-agentit.fi (Mervi Aho p. +358 447322307). Viestiin tulee lisätä maininta ’Olarin seniorit’. Tarkemmat ilmoittautumistiedot, tarkka matkasuunnitelma ja matkaehdot löytyvät liitteestä.